Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej miedzychod.wkontakciejst.pl.
Data publikacji:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Krzysztof Dragoński
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Krzysztof Dragoński — mejlowo [email protected] telefonicznie 957488100.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
swoje imię i nazwisko,
swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Rada Miejska Międzychodu
Adres: ul Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód
Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód. Urząd składa się z trzech budynków oznaczonych odpowiednio A, B, C. Budynki połączone są ciągłymi ciągami komunikacyjnymi. Budynki A oraz B są w części dostosowane, budynek C jest dostosowany w pełni. Obsługa osób niepełnosprawnych odbywa się w budynku A, w Sali Obsługi Interesanta, wejście od strony budynku B oraz w Biurze Obsługi Interesanta w budynku B. Sala Obsługi Interesanta, oraz Biuro Obsługi Interesanta wyposażone są w pętlę indukcyjną. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze Budynku B. Przy wejściu B do budynku znajduje się podnośnika dla osób niepełnosprawnych. Na parkingu przed budynkiem A zapewniono 2 miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami, posiadają one oznaczenie poziome i pionowe. Do budynku można wejść z psem asystującym, jednak nie zapewniono w pobliżu budynku miejsca wyprowadzania psów asystujących. Budynek Urzędu wyposażony jest w koc oraz krzesło do ewakuacji osób ze szczególnymi potrzebami.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Na schodach klatki schodowej w budynku B zamontowano nakładki kątowe oraz pola uwagi. W budynkach zamontowano plany tyflograficzne, a na drzwiach wejściowych do pomieszczeń biurowych umieszczono tabliczki brajlowskie z NFC. Biuro Obsługi Interesanta wyposażone jest w klawiaturę VisionBoard2 i lupę elektroniczną.