Ta strona wymaga JavaScript do poprawnego działaniaOgłoszenia
Gmina Międzychód - w Kontakcie JST

Ogłoszenia

Zobacz najnowsze ogłoszenia z samorządu

24.10 (piątek) zamknięty odcinek ul. Gorzyckiej!

8 dni temu5 dni temu

Uwaga kierowcy!


W najbliższy piątek (24.10.2025) w godz. 8:00-16:00 ul. Gorzycka w Międzychodzie od wiaduktu do Szkoły Podstawowej nr 2 będzie ZAMKNIĘTA (układanie warstwy ścieralnej)


W poniedziałek (27.10.2025) w godz. 8:00-12:00 zjazd na gruntową drogę koło wiaduktu będzie zamknięty


Przepraszamy za utrudnienia!

568766102_1382833427175107_100005576262121599_n.jpg

Zmiana organizacji ruchu od 23.10.2025 r.

8 dni temu

Od 23.10.2025 r. nastąpi zmiana organizacji ruchu w 3 miejscach, w Międzychodzie:

  • ulica równoległa do ul. Daszyńskiego, wewnątrz osiedla oraz łączniki do ul. Daszyńskiego – wprowadzenie strefy zamieszkania
  • ul. Zamkowa będzie drogą jednokierunkową – wjazd będzie możliwy wyłącznie od strony ul. Słowackiego
  • ul. Słowackiego – zakaz postoju oraz zatrzymywania się na odcinku 20m przy prawej stronie wyjazdu z ul. Chramca

Aby ułatwić zrozumienie nowej organizacji ruchu, dołączamy grafiki z oznaczeniem zmian – zobaczcie, jak będzie wyglądał nowy układ drogowego

Zmiana ma na celu poprawę bezpieczeństwa oraz płynności ruchu w mieście

Prosimy o zachowanie ostrożności i zwracanie uwagi na nowe oznakowania drogowe!

1.png

Zmiana godzin funkcjonowania PSZOK w okresie jesienno - zimowym

27 dni temu

Od 9 października:

w każdy wtorek tygodnia od 8:00 do 17:00,

w każdy czwartek od godziny 11:00 do 18:00

w każdą ostatnią sobotę miesiąca od 8:00 do 12:00


Od 1 listopada do 31 marca:

w każdy wtorek tygodnia od 8:00 do 17:00,

w każdy czwartek od godziny 11:00 do 17:00

w każdą ostatnią sobotę miesiąca od 8:00 do 12:g00

 

międzychód cover – kopia(18).png

Ostrzeżenie hydrologiczne Nr: 139

17 godzin temu

Wezbranie z przekroczeniem stanów ostrzegawczych


IMGW-PIB OSTRZEGA: WEZBRANIE Z PRZEKROCZENIEM STANOW OSTRZEGAWCZYCH/2 Barycz bez Orli i Polskiego Rowu od 13:02/28.10.2025 do 21:00/29.10.2025. W zwiazku z trwajacym splywem wod opadowych w zlewni gornej Baryczy przewiduje sie dalsze wzrosty stanow wody, w Odolanowie na Baryczy w strefie powyzej stanu ostrzegawczego. Niewykluczone przekroczenie stanu ostrzegawczego w Bogdaju na Polskiej Wodzie. Szczegoly na meteo.imgw.pl


Komunikat jest ważny od: 28-10-2025 13:19 do 29-10-2025 21:00.


Wpis został wygenerowany automatycznie w oparciu o dane z Regionalnego Systemu Ostrzegania

rso.png

13.10 (poniedziałek) zamknięty odcinek ul. Gorzyckiej

19 dni temu

Uwaga kierowcy!




W najbliższy poniedziałek, 13 października br. w godz. 8:00 - 16:00 odcinek ul. Gorzyckiej w Międzychodzie (od wiaduktu do Szkoły Podstawowej nr 2) będzie ZAMKNIĘTY (frezowanie nawierzchni).

559048073_1372224214902695_5917242251083921495_n.jpg

KONSULTACJE programu współpracy z organizacjami pozarządowymi

20 dni temu

Gmina Międzychód przygotowuje Program współpracy z organizacjami pozarządowymi na rok 2026. Zachęcamy wszystkich mieszkańców oraz przedstawicieli NGO do udziału w konsultacjach i podzielenia się swoimi pomysłami oraz uwagami.


ZARZĄDZENIE NR OG.0050.69.2025

BURMISTRZA MIĘDZYCHODU

z dnia 8 października 2025 r.


w sprawie określenia formy i terminu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Międzychód dotyczących „Programu współpracy na rok 2026 gminy Międzychód z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego"


Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1153) i art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491, 1761 i 1940) oraz uchwały nr XLVI/397/2013 Rady Miejskiej Międzychodu z dnia 30 października 2013 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi wart. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Woj. Wielk. z 2013 r. poz. 6808), Burmistrz Międzychodu zarządza, co następuje:


§ 1. Przedmiotem konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Międzychód jest „Program współpracy na rok 2026 gminy Międzychód z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego” (dalej jako: „Program”).

§ 2. Określa się:

  1) Termin rozpoczęcia konsultacji na dzień 8 października 2025 roku,

  2) Termin zakończenia konsultacji na dzień 19 października 2025 roku,

  3) Zasięg terytorialny przeprowadzonej konsultacji - gmina Międzychód,

  4) Referat Zamówień i Rozwoju jako komórkę organizacyjną urzędu odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji.

§ 3. Informację o konsultacjach publikuje się:

  1) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie,

  2) na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu,

  3) na stronie internetowej gminy Międzychód.

§ 4. 1. Konsultacje społeczne zostaną przeprowadzone w formie zgłaszania uwag i opinii do projektu Programu przez organizacje pozarządowe oraz podmioty prowadzące na terenie gminy Międzychód działalność pożytku publicznego, w odpowiedzi na komunikat o prowadzonych konsultacjach, opublikowany w sposób określony w §3 .

2. Projekt Programu wraz z formularzem zgłaszania uwag i opinii zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie oraz na stronie internetowej www.miedzychod.pl.

3. Wypełnione formularze należy składać do dnia 19 października 2025 roku:

a) osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzychodzie w Biurze Obsługi Interesanta (parter),

b) drogą listowną na adres Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód,

c) drogą elektroniczną na adres do eDoręczeń: AE:PL-51026-78324-SRJEH-27 lub ePUAP: /2430jggkpv/SkrytkaESP.

4. Formularz zgłaszania uwag i opinii do projektu Programu stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.5. Projekt Programu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikowi Referatu Zamówień i Rozwoju.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



międzychód cover – kopia(21).png

Jesienny Rajd Pojazdów Zabytkowych

22 dni temu18 dni temu

W dniach 10-12 października 2025 r. odbędzie się na Pojezierzu Międzychodzko – Sierakowskim (woj. wielkopolskie) Jesienny Rajd Pojazdów Zabytkowych z Autem Po Babci. Auto Po Babci to nasz osobisty projekt funkcjonujący w środowisku pojazdów zabytkowych od 2013r., którym realizujemy swoją rodzinną pasję biorąc udział w różnego rodzaju wydarzeniach historycznych, eventach, widowiskach czy rekonstrukcjach. Tym razem wychodząc naprzeciw oczekiwaniom miłośników pojazdów zabytkowych jako doświadczeni organizatorzy i komandorzy zorganizować rajd pojazdów zabytkowych..

Bazą rajdu będzie Hotel Kama Park w Sierakowie, z którego w dniu 11 października 2025r. (sobota) nastąpi start pierwszej załogi. Trasa rajdowa przebiegać będzie przez Ośrodek Edukacji Przyrodniczej w Chalinie z jabłoniowym szlakiem, Kłosowice, Zatom Stary z przeprawą promową, Międzychód aż do pasieki Gołaskich w Mierzynie na degustację miodów i dalej poprzez Kuźniak Młyn z przerwą kawową w kierunku Pałacu w Wiejcach. Tam, podczas przerwy obiadowej uczestnicy poznają historię miejsca i będą podziwiać przepiękne widoki z wałów nadwarciańskich po czym wyruszą w drogę powrotną. Przemierzając urokliwe zakątki Puszczy Noteckiej trasę skierujemy do Kaplina, znajdziemy najgrubsze drzewo Puszczy aby na dłużej zatrzymać się w Zamku Opalińskich i zakończyć przejazd w miejscu startu, zahaczając o dawny dworzec kolejowy w Sierakowie. Całość trasy będzie wymagała od uczestników spostrzegawczości ze względu na różnego rodzaju pytania, zadania.

W rajdzie wezmą udział 32 załogi z całej Polski. Najstarszym pojazdem będzie Fiat 500 Topolino z 1937 r. Uwagę widzów przyciągną też zapewne samochody z lat pięćdziesiątych, sześćdziesiątych np. Citroen BL11 z 1955 r. czy Nysa N59 z 1961 r. oraz reprezentant motoryzacji amerykańskiej – Chevrolet Camaro Z28 z 1972 r. Przepiękne zakątki Puszczy Noteckiej przemierzać będą najliczniej reprezentowane Mercedesy, Porsche a nawet Rolls Royce Silver Spirit z 1988 r. Stawkę uczestników doskonale uzupełnią inne ciekawe pojazdy z lat osiemdziesiątych oraz najmłodsze wyprodukowane w latach dziewięćdziesiątych.

Z radością informujemy, że patronat honorowy nad imprezą objął Powiat Międzychodzki z p. Starostą Rafałem Litke na czele oraz Burmistrz Miasta i Gminy Międzychód p. Krzysztof Sobkowski a patronat medialny – Automobilista. Partnerami wydarzenia są: Muzeum Zamek Opalińskich w Sierakowie, Ośrodek Edukacji Przyrodniczej w Chalinie, hurtownia motoryzacyjna MotoCAR, firma Erjot Polska, Evertec, firma Klimapol – systemy klimatyzacji – dziękujemy!

 

Lidia i Piotr Matuszek

komandorzy rajdu

zespół AutoPoBabci

 

plakat jesienny pion AutoPoBabci z harmonogramem.jpg

Dotacje na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowalne

22 dni temu

Uwaga! Zmianie uległy zasady udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lu roboty budowlane 


Zmianie uległ pkt. 3, paragraf 2 Uchwały nr XXI/142/2025 Rady Miejskiej Międzychodu - dotacja celowa na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku znajdującym się na terenie Gminy Międzychód dotyczy zabytku, który jest wpisany do rejestru zabytków lub znajduje się w gminnej ewidencji zabytków i mieści się w obszarze rewitalizacji wyznaczonym w uchwale nr XII/96/2025 Rady Miejskiej Międzychodu z dnia 18 lutego 2025 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Międzychód

 

Link do uchwały: https://bip.miedzychod.pl/rada/uchwaly/2/2025/79/1026


Wnioski można składać do 31.10, wersja papierowa dostępna w Biurze Obsługi Interesanta, do pobrania: https://eboi.miedzychod.pl/karty-uslug/pokaz/98/wniosek-o-przyznanie-dotacji-na-prace-konserwatorskie-restauratorskie-i-roboty-budowlane-przy-zabytku-wpisanym-do-rejestru-zabytkow-lub-ujetym-w-gminnej-ewidencji

międzychód cover – kopia(19).png

Zajęcia profilaktyczno-edukacyjne dla dzieci

miesiąc temu

Od 1 października br. zapraszamy wszystkie chętne dzieci uczęszczające do szkół podstawowych na ul. Zamkową 1 w Międzychodzie (siedziba Punktu Konsultacyjno-Informacyjnego) na zajęcia profilaktyczno-edukacyjne.

Udział w zajęciach jest darmowy. Poprowadzi je Pani Iwona Szafrańska. Zajęcia będą odbywały się w środy, w godzinach 15.15 – 18.00.


Zajęcia te mają na celu:

- wspieranie rozwoju emocjonalnego i społecznego uczniów,

- kształtowanie odpowiedzialnych postaw oraz zapobieganie zachowaniom ryzykownym (uzależnienia od substancji psychoaktywnych i behawioralne, agresja, przemoc rówieśnicza)

- rozwijanie umiejętności społecznych, takich jak komunikacja, współpraca, rozwiązywanie konfliktów,

- budowanie poczucia własnej wartości i pozytywnego obrazu siebie,

- kształtowanie zdrowych nawyków, zarówno w kontekście zdrowia fizycznego, jak i psychicznego,

- pomoc w nauce.


Zajęcia w ramach zapobiegania uzależnieniom i ryzykownym zachowaniom będą odbywać się również na świetlicach wiejskich w miejscowościach:

Radgoszcz – prowadząca p. Iwona Szafrańska, (od 15 listopada)

Skrzydlewo - prowadząca p. Beata Sochacka ,

Kolno – prowadząca p. Angelika Wendowska,

Głażewo – prowadząca p. Beata Kupczyk i Aleksandra Fornalkiewicz,

Łowyń – prowadząca p. Aleksandra Pawłowska – zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkół w Łowyniu


Zajęcia profilaktyczno-edukacyjne(1).png

UWAGA! Polowanie

miesiąc temu

RIS.I.6150.5.2025

Międzychód, 23 września 2025r.


OBWIESZCZENIE


Na podstawie art. 42 ab ustawy Prawo łowieckie (t.j. Dz. U. 2023r. poz. 1082) Burmistrz Międzychodu zawiadamia, że na terenie obwodu łowieckiego nr 145 dzierżawionego przez koło łowieckie nr 27 „PONOWA” w Poznaniu, w terminach:

-27.09.2025

-08.11.2025

-23.11.2025

-20.12.2025

-21.12.2025

-28.12.2025

-10.01.2026

w godzinach 7:30 – 15:30 i 8:00 – 15:30 odbędą się polowania zbiorowe.

Jednocześnie informuję, że właściciel, posiadacz lub zarządca gruntu, w terminie nie krótszym niż 3 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia polowania zbiorowego, może zgłosić sprzeciw wraz z uzasadnieniem do Burmistrza. W sprzeciwie właściciel, posiadacz lub zarządca gruntu powinien wskazać nieruchomość przez podanie dokładnego adresu, a w przypadku gdyby takiego adresu nie było - numeru działki ewidencyjnej i obrębu. Burmistrz zawiadamia niezwłocznie dzierżawcę lub zarządcę obwodu łowieckiego o wniesionym przez właściciela, posiadacza albo zarządcę gruntu sprzeciwie do organizowanego polowania zbiorowego, przekazując mu ten sprzeciw wraz z uzasadnieniem. Dzierżawca albo zarządca obwodu łowieckiego przy organizacji polowania zbiorowego uwzględnia sprzeciw, gdy wykonywanie polowania będzie zagrażało bezpieczeństwu lub życiu ludzi. Dzierżawca albo zarządca obwodu łowieckiego obowiązany jest przed planowanym terminem rozpoczęcia

polowania zbiorowego oznakować obszar tego polowania tablicami ostrzegawczymi.

międzychód cover – kopia(16).png

Ryzyko przekroczenia pozimu PM2,5

miesiąc temu

Ryzyko wystąpienia przekroczenia średniorocznego poziomu dopuszczalnego (20 μg/m3) dla pyłu zawieszonego PM2,5 w powietrzu.


Analiza wyników pomiarów pyłu zawieszonego PM2,5 ze stacji PMŚ za okres od 01.09.2024 r. do 31.08.2025 r. wskazuje na ryzyko przekroczenia średniorocznego poziomu dopuszczalnego dla pyłu PM2,5 na terenie powiatu pleszewskiego.


Komunikat jest ważny od: 23-09-2025 13:10 do 31-12-2025 23:59.


Wpis został wygenerowany automatycznie w oparciu o dane z Regionalnego Systemu Ostrzegania

rso.png

Konsultacje społeczne - projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

miesiąc temu

OGŁOSZENIE

Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji

Burmistrz Międzychodu zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miejskiej Międzychodu w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.

Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.

Konsultacje przeprowadzone będą od dnia 22 września 2025 r. do dnia 31 października 2025 r. w postaci:



  1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.

Formularz dostępny będzie:



  • na stronie internetowej Gminy Międzychód: https://miedzychod.pl/
  • na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.miedzychod.pl/
  • na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy                      w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód - Biuro Obsługi Interesanta (parter budynku, wejście B) w godzinach pracy Urzędu..

Wypełnione formularze należy dostarczyć:



  • drogą elektroniczną na adres e-mailowy: [email protected]
  • drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód
  • bezpośrednio do Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód - Biuro Obsługi Interesanta (parter budynku, wejście B) w godzinach pracy Urzędu.
  1. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.cloud.microsoft/e/L9grtfr7iQ
  2. Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Spotkanie odbędzie się w dniu 13 października 2025 roku o godz. 13:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 10 października 2025 roku klikając w podany link: https://forms.cloud.microsoft/e/U6Y8mqK4b3. Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.

Uwagi do projektu uchwały można składać do 31 października 2025 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta i Gminy                w Międzychodzie

Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.miedzychod.pl/i stronie https://miedzychod.pl/oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej                         w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód:



  1. projekt Uchwały Rady Międzychodu w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji wraz z załącznikami,
  2. formularz zgłaszania uwag.


Załączniki do pobrania: https://miedzychod.pl/aktualnosci/pokaz/4583_konsultacje_komitet_rewitalizacji

międzychód cover – kopia(15).png

Konsultacje społeczne - Gminny Program Rewitalizacji dla Gminy Międzychód na lata 2026-2035

miesiąc temu

OGŁOSZENIE

Konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Międzychód na lata 2026-2035

 

Burmistrz Międzychodu, działając na podstawie art. 6 oraz art. 17 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia          9 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 278), zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Międzychód na lata 2026-2035.

Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu.

Konsultacje przeprowadzone będą od dnia 22 września 2025 r. do dnia 31 października 2025 r.               w postaci:



  1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.

Formularz dostępny będzie:



  • na stronie internetowej Gminy Międzychód: https://miedzychod.pl/
  • na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.miedzychod.pl/
  • w formie papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód - Biuro Obsługi Interesanta (parter budynku, wejście B).

Wypełnione formularze należy dostarczyć:



  • drogą elektroniczną na adres e-mailowy: [email protected]
  • drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód
  • bezpośrednio do Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2,  64-400 Międzychód - Biuro Obsługi Interesanta (parter budynku, wejście B) w godzinach pracy Urzędu.
  1. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.cloud.microsoft/e/i74XP81vsG
  2. Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostaną omówione główne założenia Gminnego Programu Rewitalizacji. Spotkanie odbędzie się w dniu 13 października 2025 r. o godz. 13:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 10 października 2025 r. klikając w podany link: https://forms.cloud.microsoft/e/U6Y8mqK4b3. Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.

Uwagi do projektu Programu można składać do dnia 31 października 2025 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie.

Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.miedzychod.pl/ i stronie https://miedzychod.pl/oraz dostępne w wersji papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy                                  w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód:



  • formularz zgłaszania uwag,
  • projekt Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Międzychód na lata 2026-2035 wraz z załącznikami.

 

Burmistrz Międzychodu

Krzysztof Sobkowski


Załączniki do pobrania: https://miedzychod.pl/aktualnosci/pokaz/4582_konsultacje_gminny_program_rewitalizacji_dla_gminy_mi_dzych_d_na_lata_2026-2035

Bez tytułu.png

Kategorie

Kalendarz wydarzeń

pon
wt
śr
czw
pt
sob
niedz