Ta strona wymaga JavaScript do poprawnego działaniaXXVI SESJA RADY MIEJSKIEJ MIĘDZYCHODU 25 11 2025R.
Gmina Międzychód - w Kontakcie JST

Ogłoszenia

Zobacz najnowsze ogłoszenia z samorządu

XXVI SESJA RADY MIEJSKIEJ MIĘDZYCHODU 25 11 2025R.

3 godziny temu

XXVI SESJA RADY MIEJSKIEJ MIĘDZYCHODU - 25.11.2025

data i godzina: 25-11-2025 16:00:00

miejsce posiedzenia: sala sesyjna w Urzędzie Miasta i Gminy w Międzychodzie

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Uwagi do porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z XXIV i XXV sesji Rady Miejskiej Międzychodu.

4. Informacja Burmistrza z działalności w okresie między sesjami.

5. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.

6. Informacja Przewodniczących Komisji stałych z działalności w okresie między sesjami.

7. Informacja Przewodniczących Komisji Rewizyjnej oraz Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z

działalności w okresie między sesjami.

8. Inicjatywa uzdrowiskowa w Gminie Międzychód - przedstawienie koncepcji przez Stowarzyszenie

"Międzychodzka Inicjatywa Społeczna Dla Zdrowia".

9. Współpraca Spółdzielni Mieszkaniowej w Międzychodzie w Gminą Międzychód w zakresie

realizacji wspólnych zadań na rzecz mieszkańców gminy.

10. Podjęcie uchwał w sprawach:

A. zmiany Uchwały Nr X/75/2024 Rady Miejskiej Międzychodu z dnia 17 grudnia 2024 roku w

sprawie uchwały budżetowej na rok 2025,

B. zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Międzychód na lata 2025-2031,

C. przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz

Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026-2029 w gminie Międzychód,

D. zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji,

E. przyjęcia dofinansowania oraz realizacji projektu pn. „Aktywna integracja jako

podstawowy instrument aktywizacji społeczno-zawodowej osób z niepełnosprawnościami”

w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021–2027,

F. przyjęcia regulaminu korzystania z placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych stanowiących

własność Gminy Międzychód,

G. przyjęcia regulaminu korzystania z kąpielisk na terenie gminy Międzychód,

H. ustalenia wysokości wynagrodzenia Burmistrza Międzychodu.

11. Zapytania i wnioski.

12. Zakończenie obrad.